עיצוב תערוכות

מאת רמי כהן
כל עסק מעוניין למצוא כלי עוצמתי, יעיל ונוח כלכלית, כדי לקדם את המוצר שלו. עבור הרבה בתי עסק, תערוכות או תצוגות מסחר, הינה הפלטפורמה המושלמת לעשות זאת, תוך אפשרות גישה בין כמויות גדולות של קונים ממוקדי תעשיה לבין העסק בטווח זמן קצר.
בין אם אתה מעוניין בהשקת מוצר חדש, ריענון מכירות של מוצר ותיק או על מנת לשפר את תדמיתך בענף, תערוכות שונות מציעות את המרחב המושלם כדי להציג את העסק שלך. עם זאת בגלל שחברות מתחרות יהיו מן הסתם באותו מרחב מושלם, חשוב יהיה להפריד וליחד את העסק שלך מהן על ידי עיצוב, גרפיקה ובידול של המתחם השמור לעסק אותו אתה מקדם.
ההשקעה בסטנדים מהשורה הראשונה שתפורים למידות המוצר שלך עבור תערוכות יכולה לגרום להבדל המהותי שיוביל להצלחה בתצוגה. סוג הסטנד שיש לך תלוי בתקציב שלך, המרחב הפנוי לשימושך ואופי המוצר שלך.
יחידות מודולריות יוצרות רושם נכבד יותר ויכולות להיות שימושיות ביצירת התעניינות סביב הסטנד שלך. הן יכולות להיות מורכבות על פי הזמנתך ומותאמות כדי להתאים לזהות המשותפת שלך או כזו שמותאמת לשימוש חוזר לצורך
תערוכות עתידיות, מה שהופך אותם למשתלמים כלכלית לטווח הרחוק.
תכנון הסטנד שלך סביב רעיון אחד מרכזי גורם לתחושת אחידות כמו גם עיצוב זורם מה שיגרום למבקרים להתקהל סביב הסטנד שלך ולתקשר עם המוצר שלך. כל היבט של הסטנד כולל גם הצוות הקבוע שלך שמיועד למכירה ולהשתתפות דרך קבע בתערוכות מסוג זה, צריך להיות עקבי וצמוד לנושא.
על פי הסטטיסטיקה, באולם תערוכות גדול, למוכרים יש פחות מחמש שניות למשוך את תשומת ליבו של הקונה. זהו הזמן שלך להציג את עצמך, לספר במה אתה עוסק ומה תהיה התועלת שברכישת המוצר שלך. ההסברים יעשו בשפה קולחת, ברורה ומרתקת. בכל אולם תערוכות נתון יש כמה וכמה בעלי עסק כמוך ועליך לפתות את הקונה עם המוצר שלך, בטרם יגש לסטנד אחר. הסוד הוא כאמור ברושם המשפיע הראשוני שיש ללקוח מהסטנד, הוא שיקבע אם תערוכה זו, שהיא אחת מיני תערוכות רבות אומנם, תהיה בזבוז כסף משווע עבורך או אבן דרך בקידום העסק שלך.